onsdag 14 november 2012

Julen börjar närma sig…

I år blir det till att baka lussebullar för glatta livet. Min dotter, Felicia, kom häromdagen hem med flera små söta burkar med saffran. Två gram saffran för 98:- per burk. Hon går i sjunde klass och de säljer för att tjäna ihop till en klassresa. Naturligtvis köpte jag och det visade sig att de gick åt som smör i solsken… eller ska man säga som saffran i juletid…



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar