I år
blir det till att baka lussebullar för glatta livet. Min dotter, Felicia, kom
häromdagen hem med flera små söta burkar med saffran. Två gram saffran för 98:- per burk. Hon går i sjunde klass och de säljer för att tjäna ihop till
en klassresa. Naturligtvis köpte jag och det visade sig att de gick åt som smör
i solsken… eller ska man säga som saffran i juletid…

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar