torsdag 15 november 2012

Frukost i lugn och ro...

Idag var det riktigt svårt att komma upp ur sängen. När Felicia är hemma är det inga problem eftersom jag då fixar frukost som vi äter tillsammans innan jag går till bussen och hon går tillbaka till sängen och sover en stund till innan det är dags att göra sig i ordning för skolan. Jag tog mig till jobbet i tid trots allt och idag var jag först så jag satte på en kanna kaffe och här sitter jag nu i lugn och ro och äter min frukost.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar