torsdag 15 november 2012
Du fattas oss!
Ikväll tänder jag ett ljus och tänker på min före detta svärfar Rolf som skulle fyllt 74 år i dag. Han gick hastigt bort från oss i februari och vi saknar honom så. Vi kommer alltid att minnas dig med värme i våra hjärtan. Du fattas oss!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar